Antalya tatilimden gezi notları & kareler 30 Haziran – 4 Temmuz 2017

Grafik Tasarım - Beykent Üniversitesi - 1990 doğumlu, grafik tasarım, 3D modelleme, yazılım ve animasyonla ilgilenir. Ayrıca Grafikbu.com'da grafik tasarım hizmetleri verir.
11.08.2017
4.720
A+
A-

Kafamı dinlendirip tek başına güzel bir tatil yapmam gerekiyordu ve bunun için bu kez Antalya’yı tercih ettim. Antalya’ya daha önce gittiğim için Lara kentinin Antalya’da en güzel görünümlü denize sahip olduğunu bilirim. Dolayısıyla Lara’da konaklamaya karar verdim.

Sadece tatil yapmak, denize girmek ve dinlenmek amacında geldim dolayısıyla fazla gezdim sayılmaz. Dürüst olmak gerekirse Antalya’da gezilecek görecek fazla şeyler yok. Var tabi olmaz mı.. Ama merkeze uzak!  O yüzden eğer Antalya’ya Olympos gibi tarihi mekanları falan gezmeye geliyorsanız kendize fazla eziyet çektirmemek için bir araba kiralamalısınız. Yoksa otobüs aramakla, otagara gitmekle uğraşırım diyorsanız, bu size kalmış bir tercih.

ATATÜRK HAVALİMANI’NDAN HAREKET

30 Haziran 2017 Şansıma Airbus A330 tipli uçak denk gelir 🙂  Daha önce İstanbul-Delhi, İstanbul – Mekke ve Mekke – Cidde seferlerinde denk gelmişti.  Bana göre en güvenli ve en konforlu yolcu uçaklarından biri bu uçak A330.

Antalya’ya hareket başlar..  İstanbul semalarından görüntüler.

Fatih Sultan Mehmet Köprüsü

Sabiha Gökçen Havalimanı

Osman Gazi Köprüsü (İzmit)

THY’den yemek ikramı olarak Antalya uçuşumda sıcak kaşarlı bir sandviç ikram edildi.

ANTALYA’YA İNİŞ İÇİN ALÇALIYORUZ 🙂

ANTALYA’YA İNİŞ ANI – VİDEO

Yaklaşık 55 dakika süren uçuşun ardından Antalya’ya vardım. Hava yaklaşık 42’C idi. Havalimanında çantalarımı aldıktan sonra metroya hareket ettim. Metro ulaşımı sayesinde havalimanından direkt olarak Murat Paşa caddesine ulaşmak kolaydı. Oradan da otobüs tercih edip otelime gidebilirdim ama hava kararmak üzereydi ve geç kalmak istemediğim için oradan taksi tercih ettim.

Antalya Havalimanı Metro durağı

Vee otelime yerleştim.. 🙂 Ancak hava karardığından dolayı ancak ertesi gün kareler yakalama fırsatı bulabildim. Burası Oz Antalya Hotels Şirinyalı Mah, Murat Paşa Cad.’de bulunuyor. 5 yıldızlı olan bu otel hakkında yorumum olumlu olacak.  Otel yetkilileri gayet ilgiliydi. Ayrıca denizi çok iyidi.  Oteli tercih eden turistler arasında Türklerden çok Çinliler var 🙂 Yani kendinizi bir an uzak doğuda gibi hissedebilirsiniz. Yemeklerine gelirsek, otelde kahvaltı hariç diğer yemekler yemedim. (dışarıda hamburger yeme bağımlılığı yüzünden olabilir 🙂 )

Otelin havuzu ve karşısındaki deniz manzarasından kareler..

Dediğim gibi otel gerçekten iyi. Ancak uygun fiyatla gezmeyi sevenler için gecelik ücreti diğer otellere göre biraz daha pahalı olduğunu söyleyebilirim. Yani çevresinde 5 yıldızlı olmayan otelleri kast ediyorum.. Bu otel gecelik 200 TL istiyor. Çevresindeki diğer otellerde gecelik 100 TL bulmak mümkün. Onlar deniz konumunda olmasalar da oradan denize gidebilirsiniz. Booking’in Türkiye’de yasaklanmasından sonra internet üzerinde Antalya’da 5 yıldızlı olmayan bir otel aramak zorlaştı. Turizm kenti olduğu için hep tatil yerleri, 5 yıldızlı oteller karşımıza çıkıyor. Daha uygun fiyat bulup daha kötü bir otelde kalabilirdim ama bence değdi. Böyle güzel bir otelde tatil geçirmek isteyenler eğer maddi durumları elverişliyse bu oteli tercih edebilirler.

Rota: Düden şelalesi (denize akmayan, Antalya kuzeyinde bulunan şelale)

Burası arabayla yaklaşık 15 KM. Taksi ile gittim gidiş dönüş toplam 90 TL (Lara’daki düden şelalesine de uğradığım dahil) tuttu. Yol boyunca taksici ağabey ile güzel muhabbetler ettik. Kendisi benim gibi koyu bir Fenerbahçeli 🙂 Fenerbahçe’nin nostaljik maçlarından bugünün maçlarına kadar muhabbet ettik. Gerçekten futbol konusunda çok bilgiliydi.

Düden Şelalesi (Denize akmayan yanı)

Aşağı Düden Şelalesi

Evet, beni bu sıcakta bekleyen aynı taksici arkadaş ile yola devam ettik. Şimdi istikamet… Düden şelalesi ama hangi Düden? Aşağı Düden..  Yani denize akan yanı.

Düden şelalesi öncesi bir park.

DÜDEN ŞELALESİ – VİDEO

Sosyal medyada canlı yayın da yaptığım yerde sizler için özel video çekmeyi de unutmadım 🙂 Aşırı sıcaktan son teknoloji Samsung S8 telefonum bile uyarı vermişti. Kamera çalışmayı durdurmuştu bir süreliğine.

Düden Şelalesi – Burayı daha önce kış ve yaz ayları içinde iki kez ziyaret etmiştim. Ancak ilk kez Düden şelalesinin denize akmadığını gördüm. Yani daha önce bu şelale akıcı idi. (DÜZENLEME): Haberlerde gördüğüm kadarıyla uzmanlarımız bu sorunu çözmüş ve şelale bu durumdan kurtarılmış. Tebrik ediyorum

Kaleiçi / ANTALYA – Takılmacalar 🙂 Burası Antalya’nın tam merkezi. Kafeler, birahaneler, eğlence merkezleri, sahil, restoranlar vs.. zaman harcamak için güzel bir yer diyebilirim.

Kaleiçi / ANTALYA

Konyaaltı sahilinde..

Daha önce yukarıda bahsettiğim gibi, öğlen ve akşam yemeklerini en sevdiğim fast food türü olan hamburger ile yaptım. Burger King, Mc Donald’s ve Carl’s Jr denedim. Bana göre hamburger ve pizza gibi yiyeceklerin yerini tutacak bir yemek yok haha 🙂

Konyaaltı sahilini daha önce görmüş hatta orada yüzme deneyimi yaşamış biri olarak beğenmiştim. Bu sefer yüzmeye değil sadece etrafı turlamaya gittim. Sahilden birkaç kare çekmiş olayım dedim 🙂

KONYAALTI SAHİLİ – VİDEO

Şu sıcakta soğuk içecekler, dondurmalar, soğuk kahveler olmazsa olmazdı.. @Konyaaltı Sahili

Ve Antalya tatili biter.. Artık eve dönme zamanı. Bir sonraki tatilim ailemle Edremit’te olacak.

Antalya’dan İstanbul’a hareket..

0.00 avg. rating (0% score) - 0 votes

Yazarı instagram'da takip edin

zdaylan.com yapımı ve güvencesiyle, GrafikBu.com hizmetinize açılmıştır.

Web Tasarım - Blog hizmetleri - E-Ticaret Sitesi - 3D Modelleme - Logo Tasarım - Video Prodüksiyon - Kurumsal Kimlik gibi, daha çok grafik tasarım ağırlıklı ürünlerimize göz atabilirsiniz.

GrafikBu.com'u ziyaret etmek için tıklayın >>

BİR YORUM YAZIN

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.